Kim Ji-soo (កូរ៉េ៖ 김지수; កើតថ្ងៃទី 3 ខែមករា ឆ្នាំ 1995) ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជា Jisoo គឺជាតារាចម្រៀង និងជាតារាសម្តែងរបស់កូរ៉េខាងត្បូង។ នាងត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាសមាជិកនៃក្រុមចម្រៀងនារី K-pop ដែលលក់ដាច់បំផុត Blackpink ដែលបង្កើតឡើងដោយ YG Entertainment ក្នុងខែសីហា ឆ្នាំ 2016។ នៅខាងក្រៅអាជីពតន្ត្រីរបស់នាង នាងបានបង្ហាញខ្លួនជាលើកដំបូងជាមួយនឹងតួនាទីជាតួឯកក្នុងស៊េរីឆ្នាំ 2015 The Producers និង បានដើរតួជាអ្នកដឹកនាំដំបូងរបស់នាងនៅក្នុងស៊េរី JTBC Snowdrop (2021-22) ។
Jisoo ត្រូវបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ជាតារា K-pop ដ៏ពេញនិយមបំផុតទី 10 ក្នុងឆ្នាំ 2018 និងទី 17 ក្នុងឆ្នាំ 2019 ក្នុងការស្ទង់មតិប្រចាំឆ្នាំដែលធ្វើឡើងដោយ Gallup Korea ។ ក្នុងឆ្នាំ 2019 នាងត្រូវបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ជាតារាស្រី K-pop ដ៏ពេញនិយមបំផុតទីប្រាំមួយនៅក្នុងការស្ទង់មតិអំពីទាហានដែលបំពេញកាតព្វកិច្ចយោធានៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង។ ក្នុងអំឡុងឆ្នាំដដែល Jisoo គឺជាតារាចម្រៀងកូរ៉េតែម្នាក់គត់ក្នុងចំណោមតារាចម្រៀងកូរ៉េពីររូបដែលត្រូវបានបញ្ចូលក្នុងបញ្ជី BoF 500 ដែលជា "សន្ទស្សន៍វិជ្ជាជីវៈច្បាស់លាស់" របស់មនុស្សដែលបង្កើតឧស្សាហកម្មម៉ូដចំនួន $2.4 ពាន់ពាន់លានដុល្លារ។ គិតត្រឹមខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ 2021 នាងគឺជាតារា K-pop ដែលមានអ្នកតាមដានច្រើនជាងគេទីបីនៅលើ Instagram រួមជាមួយនឹងសមាជិកក្រុម Rosé។
Jisoo ត្រូវបានរាប់បញ្ចូលក្នុងចំណាត់ថ្នាក់សម្រាប់កំពូលតារាល្បីទាំងដប់ និងអ្នកមានឥទ្ធិពលឈានមុខគេលើពិភពលោកនៃគ្រឿងសំអាងសម្រាប់រយៈពេល 5 ខែដំបូងនៃឆ្នាំ 2020។ Women's Wear Daily ដែលជាទស្សនាវដ្តីពាណិជ្ជកម្មឧស្សាហកម្មម៉ូដបានបង្ហាញថា Jisoo នាំមុខគេក្នុងចំណាត់ថ្នាក់នៃការចូលរួមជាមធ្យមក្នុងមួយប្រកាស បន្ទាប់មកគឺ Rihanna និង Kylie Jenner។ នាងបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ ៧ ក្នុងចំណាត់ថ្នាក់ជារួម បើទោះជាមានមុខតំណែងតិចបំផុតត្រឹមតែ ១២ ប៉ុណ្ណោះ។ Jisoo គឺជាជនជាតិអាស៊ីបូព៌ាតែមួយគត់នៅក្នុងបញ្ជី។
នៅឆ្នាំ 2020 ការកើនឡើងនៃការលក់របស់ Dior អំឡុងពេលជំងឺរាតត្បាត COVID-19 នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងក៏ត្រូវបានសន្មតថាជាយុទ្ធនាការទីផ្សារជាមួយតារាចម្រៀងប៉ុបកូរ៉េ រួមទាំង Jisoo ផងដែរ។[34] នាងបានបង្ហាញខ្លួននៅក្នុងការផ្សព្វផ្សាយសម្រាប់កាបូប Bobby ថ្មីរបស់ Dior ជាមួយនឹងឥទ្ធិពលដ៏លេចធ្លោផ្សេងទៀតដូចជា Chiara Ferragni និង Kat Graham ។ នៅឯការតាំងបង្ហាញការប្រមូល Spring/Summer 2021 របស់ម៉ាកយីហោ Jisoo ទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ក្នុងនាមជាអ្នកតំណាងជនជាតិកូរ៉េ។ ការចូលរួមរបស់នាងនៅក្នុងកម្មវិធីតាំងបង្ហាញនេះ ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់បំផុតរបស់ Dior ដោយមានជាមធ្យម 33% MIV ចាប់តាំងពីកម្មវិធីរដូវស្លឹកឈើជ្រុះឆ្នាំ 2020 របស់ខ្លួន។ នៅខែមីនា ឆ្នាំ 2021 នាយកច្នៃប្រឌិត Maria Grazia Chiuri បានបង្ហាញថាការប្រមូលរដូវស្លឹកឈើជ្រុះ/រដូវរងាឆ្នាំ 2021 របស់ Dior ត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយ Jisoo ។ វាក៏ត្រូវបានបង្ហាញផងដែរថា ក្រែមលាបមាត់ Dior Addict Lip Glow មួយក្នុងចំណោមដប់ស្រមោលគឺ #025 Seoul Scarlet ត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយស្ត្រីជនជាតិកូរ៉េដូចជា Jisoo ។
Jisoo នៅ Dior Fall 2021
ការចូលរួមរបស់នាងនៅក្នុងកម្មវិធីប្រមូលផ្ដុំ Dior Spring/Summer 2022 បានបង្កើតនូវការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងខាងក្នុង និងខាងក្រៅនៃកន្លែង Jardin des Tuileries។ Jisoo បានក្លាយជាបុគ្គលសាធារណៈដែលបង្កើតតម្លៃឥទ្ធិពលប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយច្រើនបំផុតពេញមួយសប្តាហ៍ម៉ូត Paris Fashion Week ជាមួយនឹងរូបថតចំនួន 4 សន្លឹកនៅលើ Instagram ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់នាងដែលមានតម្លៃ 1.84 លានដុល្លារ។ ជាងនេះទៅទៀត នាងគឺជាតារាកំពូលសម្រាប់ MIV របស់ Dior ដែលរកបាន 15.7 លានដុល្លារនៃចំនួនសរុប 39.1 លានដុល្លារដែលរកបានដោយគ្រាន់តែបង្ហោះពីរ។ នៅក្នុងខែមីនា នាងបានបង្កើតតម្លៃឥទ្ធិពលប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយខ្ពស់បំផុតសម្រាប់ការបង្ហោះតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក្នុងអំឡុងពេលបង្ហាញម៉ូដ Dior's Autumn/Winter 2022 នៅ Paris Fashion Week ជាមួយនឹងរូបថតមួយសន្លឹកមានតម្លៃ 1.74 លានដុល្លារ។
នៅខែមីនា ឆ្នាំ 2021 ចំណាត់ថ្នាក់របស់កម្មវិធី KartRider Rush+ បានកើនឡើងដល់លំដាប់ទី 11 បន្ទាប់ពីការប្រកាសអំពីកិច្ចសហប្រតិបត្តិការផ្នែករចនាជាមួយ Jisoo។ការសហការដែលនាងបានចូលរួមក៏ទទួលបានការឆ្លើយតបជាវិជ្ជមានពីអ្នកប្រើប្រាស់ផងដែរ។